ამ მოდულმა გარკვეული თვალსაზრისით დამაფიქრა, როგორ შეიძლება გამოვიყენო ტექნოლოგიები სწავლის პროცესის ხელშეწყობისთვის და შეფასებისთვის.
კერძოდ შევქმენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი, რაც საშუალებას მომცემს შევძლო მოსწავლის ნაშრომის შეფასება. ჩეკლისტი კი დახმარებას გაუწევს მოსწავლეს, რომ შეძლოს თვითშეფასება. გავაკეთე შეფასების ინსტრუმენტის მოკლე მონახაზი.
გეგმის მიხედვით მოსწავლეები მონაწილებას იღებენ შეფასების ფორმების შექმნაში და ხშირად უწევთ თანაკლასელების ან თვითშეფასება. შეფასების ფორმები ემყარება დავალების განმსაზღვრელ კრიტერიუმებს. შეფასებები მსწავლეებს ეხმარება ერთმანეთს შეუდარონ მათი მუშაობის ხარისხი და მოლდინები.
ReplyDelete